ع.ي.ا. ل @@@ عيال

سئلت لماذاوما هدفها؟أجيب بأنه من الانانيه أن نكتب عن أنفسنا فقط فى حين أن الأطفال( معجزة حية من معجزات الرحمن) يُعَّلِمونناو يقَوِّمون الكثير من سلوكياتنا بتـلـقـائـيـه ليس لها مثيل برغم تكبّرنا على الأعتراف بهذا ............ محركى الأحداث: **بودى: كى جى 1 ...5 سنوات **أميرة: ثالثة ابتدائى .شهادة يا ناس...8 سنوات **نوران: ثانية ابتدائى....7 سنوات حاليا اخيرا و ليس أخرا , محمد أحمد سنتين و مفيش كلام. عام 2017: بودى 17،أميرة21،نوران20،موكى8 سنوات

الخميس، أغسطس 27، 2015

راجعي لي انا كمان

 كنت قاعدين انا و مروان ابن خالة موكي بنراجع جبر و موكي طبعا زي النحلة حولينا و علي نغمة واحدة " راجعيلي انا كمان"
يا موكي انت شاطر مش محتاج اراجع لك
مروان مش شاطر زيك (مروان اولي ثانوي، موكي اولي ابتدائي)
لأ راجعيلي علثان تعرفي اني شاطر
ماشي
و اخدنا الكراسة علشان نكتب مسائل حساب عميقة و عويصة 
 لموكي
حل موكي و خلص و كتبنا غيرهم و خلص و بعدين المسكين لقي اني بقول بس ببؤي شاطر
فبدأ يحط علامة الصح بنفسه لكل سطر
فأخدتهم و صححت له و كان عايز علامة صح كبييييرة بطول الصفحة
عملنا العلامة و اعطيته ١٠من ١٠ كمان ( تن اوفر تن)
موكي بص كده و بدأ يلعب في صوابع رجله علامة التوتر و بعدين قرر يسألني و امره الي الله
نوثه هو ينفع اخليها ( تونتي اوفر تونتي)؟؟؟؟