ع.ي.ا. ل @@@ عيال

سئلت لماذاوما هدفها؟أجيب بأنه من الانانيه أن نكتب عن أنفسنا فقط فى حين أن الأطفال( معجزة حية من معجزات الرحمن) يُعَّلِمونناو يقَوِّمون الكثير من سلوكياتنا بتـلـقـائـيـه ليس لها مثيل برغم تكبّرنا على الأعتراف بهذا ............ محركى الأحداث: **بودى: كى جى 1 ...5 سنوات **أميرة: ثالثة ابتدائى .شهادة يا ناس...8 سنوات **نوران: ثانية ابتدائى....7 سنوات حاليا اخيرا و ليس أخرا , محمد أحمد سنتين و مفيش كلام. عام 2017: بودى 17،أميرة21،نوران20،موكى8 سنوات

الخميس، ديسمبر 23، 2004

اللى بعا صا ية من تحت ولا من فوق؟؟ b

يالا يا بودى ورينى بتكتب حلو ازاى
.بتاعى فى البيت يا تيتهH.W ما انا خلصت ال
.بس انا عايزة اتفرج على خطك الجميل , يالا ورينى الشطارة روح هات الورقه البيضه اللى هناك دى و اكتب فيها اللى هقولهولك
حاضر يا تيته
a
D
i
شوفى كده؟ ايه رأيك بقى؟؟
جميل, يالا كمل
.......طيب هشرب ميه و ارجع على طول
فييييييييييييييين قلمى اللى كنت بكتب بيه
شوفوا مكان ما سيبته
.
(بص يمين شمال ملقيوش.... جرى على اخته خطف قلمها)
.
يامااااااااااااااااااما بودى خد القلم بتاعى اذاكر بإيه انا دلوقت
متخافيش يا ميرو لما أخلص هديهولك تانى
سيب قلمها يا بودى انا هجبلك قلم من شنطتى
.
(طاخ طيخ تش طاخ ههع انا اللى كسبت المره دى.. كده طيب خد... طاخ طاخ تش طيخ ء ء ء انا اللى كسبتك المره دى.. لأ انتى طيرتى الاستيكه من القلم مكسبتييش نعييد تانى)
يا نهار ابيض عليكى!!! ايش حال ما انتى عمته و ليكى اخ اصغر منك... ايه اللى بتعمليه دة
ولا حاجة ياماما بلعب سيوف معى بودى
ربنا يكملك بعقلك يا بنتى... يالا يا بودى روح كمل كتابه
حاضر يا تيته
G
b
اللى بعصايه من تحت ولا من فوق يا تيته؟؟ b

2 Comments:

  • At 3:57 م, Anonymous غير معرف said…

    نيك سبعاوي تعال مص زبي

     
  • At 8:43 ص, Anonymous غير معرف said…

    ارسلي افلام نيك على الايميل
    f0x-0@hotmail.com

     

إرسال تعليق

<< Home